Termenul de QR reprezintă un acronim pentru Quick Response (răspuns rapid). Codurile QR sunt asemănătoare codurilor de bare, acestea fiind pătrate (bidimensionale) și ușor de scanat / citit. Datele stocate într-un cod QR pot fi de diferite tipuri precum: text, adrese de e-mail, numere de telefon, adrese ale unor site-uri web sau pagini web etc. Codurile QR NU conțin cip-uri sau alte repere electronice, ele sunt similare codurilor de bare, ca desene aplicate pe un produs. Prin urmare, codurile QR NU permit monitorizarea posesorului.
Un cod QR dinamic nu stochează niciodată datele și informațiile în mod direct. Acesta stochează o adresă URL care redirecționează utilizatorul către datele și informațiile țintă. Prin urmare, datele asociate contului / profilului unui cod QR dinamic pot fi editate oricând doriți. Nu este nevoie să creați un nou cod QR de fiecare dată când doriți să modificați conținutul memorat online.
În cazul codurilor QR dinamice, care sunt gravate / imprimate cel mai des pe brățări, datele sunt criptate și stocate în serverul propriu al companiei, protejate de indiscreți și păstrate în siguranță.
Scanarea unui cod QR Dynamic generează o adresă URL funcțională, unică pentru fiecare posesor / client, prin care se accesează o Bază de Date online, unde se află stocate și criptate datele, informațiile și documentele încărcate de client. Ca utilitate, datele personale sunt necesare pentru ca medicii / paramedicii care le vizualizează prin scanarea codului QR, să poată cunoaște cât mai bine starea dumneavoastră de sănătate anterioară unui incident / situație de urgență. Datele personale de contact (adrese, număr de telefon etc.) sunt necesare în cazul în care este nevoie ca cineva să vă contacteze apropiații, în caz că suferiți un incident ce necesită contactarea unor persoane apropiate.
Da, se poate modifica conținutul asociat unui cod QR dynamic. Un cod QR dynamic nu se poate modifica, dar acesta permite editarea adresei URL sau a conținutului în orice moment, fără a afecta design-ul codului QR. Așadar, un cod QR dynamic are un design prestabilit și permite modificarea conținutului acestuia, fără a fi nevoie de generarea altui cod QR dyanmic. Astfel, modificarea / editarea datelor posesorului brățării nu depinde de codul QR de pe brățară.
Cea mai ușoară modalitate de scanare a unui cod QR este prin folosirea dispozitivului mobil. Majoritatea “smartphone-urilor”, atât IOS cât și Android, au astfel de cititoare de coduri QR incluse în setările camerei foto principale. Pentru a scana codul QR, tot ce trebuie să faceți dvs. este să îndreptați camera telefonului spre codul QR iar acesta va fi scanat, apoi se va genera automat un link către conținutul acestuia. Dacă aveți instalată aplicația mobilă myInfoBand®, deschideți aplicația, asigurati-va ca sunteți pe secțiunea „Acasa” si accesați opțiunea “Scanează QR”. Scanați codul QR de pe brățară și veți fi redirecționat către profilul dvs. (se vor afișa toate informațiile din profilul dvs. și vor fi disponibile pentru editare / completare / modificare). Dacă nu aveți aplicația mobilă myInfoBand® instalată, puteți folosi fie camera telefonului, fie instalați orice aplicație destinată citirii / scanării de coduri QR (se găsesc foarte ușor în magazinul de aplicații al “smartphone-ului” și sunt gratuite).
1) Deschideți camera telefonului / tabletei de pe orice dispozitiv mobil sau folosiți orice aplicație de scanare a codurilor QR (QR Code Scanner) gratuită (se pot descărca gratuit din magazinul de aplicații al IOS sau Android). Dacă aveți instalată aplicația mobilă myInfoBand®, deschideți aplicația și accesați secțiunea “Scanează QR”. 2) Îndreptați camera telefonului / tabletei către codul QR de pe produs, potriviți imaginea pentru a focaliza codul QR și așteptați să se scaneze automat codul QR. 3) În cazul în care nu sunteți autentificat, veți vizualiza informațiile esențiale (publice) pe dispozitivul mobil. Dacă sunteți autentificat, veți vizualiza informațiile esențiale (publice) și detaliate (private). 4) Pentru a accesa informațiile medicale detaliate, se repetă pașii 1 – 3 cu condiția ca utilizatorul să deschidă aplicația mobilă myInfoBand®, să fie conectat în cont (sau să se conecteze în cazul în care nu este conectat), să aibă rolul de persoană autorizată și să folosească aplicația pentru a scana codul QR. În cazul în care utilizatorul este clientul care a achiziționat produsul (indicat la achiziție), cu condiția ca acesta să fie autentificat în cont, în momentul scanării codului QR se va deschide profilul acestuia. În cazul în care utilizatorul este personal medical autorizat, se va deschide un ecran cu informațiile publice / esențiale, cu cele private / detaliate și un câmp de descriere constatări și intervenții (destinat cazurilor de urgență, în care medicul de pe ambulanță poate introduce descrierea manevrelor pe care le-a efectuat la fața locului). 5) Autentificați-vă în contul personal, folosind aplicația myInfoBand® instalată pe dispozitivul dvs. și vizualizați și editați / completați / modificați / actualizați informațiile publice și private și documentele medicale din contul, respectiv profilul dumneavoastră.
În timp ce codul QR poate fi accesat cu orice smartphone sau tabletă, persoanele neautorizate pot accesa doar informațiile esențiale și publice ale posesorului. ATENTIE: posesorul contului/profilului poate si este singurul care decide care din aceste informatii, incarcate in zona de „informatii publice” sa si fie afisate „public” la o scanare de către un cititor „anonim”. Persoanele autorizate (UPU, Ambulanță, SMURD, medici de familie, Pompieri, Salvamont etc.) vor avea acces deplin în accesarea atât a informațiilor esențiale (publice) cât și a celor detaliate (private). Informațiile posesorului sunt stocate într-o bază de date cu acces diferențiat pe roluri, pentru a proteja drepturile tuturor posesorilor de produse myInfo Band®. În cazul în care, posesorul produsului permite accesarea datelor indiferent de rolul pe care îl are cititorului QR, atât informațiile publice cât și cele private vor putea fi vizualizate de orice persoană (autorizată / neautorizată). În cazul în care, posesorul brățării permite accesarea datelor indiferent de rolul pe care îl are cititorului QR, atât informațiile publice cât și cele private vor putea fi vizualizate de orice persoană (aturoizată / neautorizată).
Informațiile stocate online și accesibile prin intermediul codului QR sunt împărțite în două categorii: esențiale și publice care sunt reprezentate de informațiile generice ale posesorului, respectiv detaliate și private care sunt reprezentate de informațiile medicale detaliate și documentele medicale ale posesorului. Informațiile esențiale / publice (nume, prenume, număr de telefon, adresa de reședință, datele contactelor de urgență, grupa sanguină, certificat verde / de vaccinare COVID 19 etc.) sunt vizibile la orice scanare a codului QR de către orice tip de utilizator / cititor daca le setati astfel.. Informațiile detaliate / private (medicale) sunt accesibile / vizibile doar personalului medical autorizat (medic de familie, medic, UPU, SMURD, Ambulanță, Pompieri, Salvamont etc.). Totuși, aveți posibilitatea de a decide ca și aceste unele date personale să fie accesibile oricui scanează codul QR, în situația în care vă deplasați în altă țară (interfața de afișare va fi în limba română și în limba engleză) sau în alt oraș / județ, unde nu avem protocol de colaborare cu personal medical autorizat. Această opțiune de afișare a datelor oricui scanează codul se poate activa prin setarea publica a informației respective direct din aplicație dar nu vor fi partajare informații medicale specifice, ci doar cele de natura personala Ex: (CNP, Adresa, Număr de telefon, Înălțime etc.)
Pentru a crea un cont nou de utilizator, accesați fie aplicația mobilă myInfoBand®, fie Site-ul web și selectați secțiunea de creare cont. Odată accesată această secțiune, aveți trei posibilități: 1) În cazul în care, contul dvs. a fost generat de un administrator, accesați pagina de creare cont și introduceți e-mail-ul si parola pe baza căruia a fost generat. După ce e-mail-ul a fost introdus, veți fi nevoit să setați o parolă unică pentru contul dvs. și obligatoriu să confirmați vârsta, acordul cu privire la Politica GDPR și acordul cu privire la Termenii și Condițiile de utilizare, precum și celelalte opțiuni. După ce ați urmat pașii descriși anterior, contul dvs. este creat cu succes. 2) Crearea unui cont nou pe bază de e-mail și parolă - este obligatoriu să introduceți corect: adresa de e-mail, numele, prenumele, numărul de telefon și o parolă. După ce câmpurile au fost completate, veți primi la numărul de telefon declarat un SMS ce conține un cod OTP pentru validarea acestuia. Introduceți codul OTP în interfața afișată și apăsați butonul „Continuă”. Opțional, veți putea introduce un COD MEDIC sau COD PROMOTER. Dacă ați primit de la altcineva un astfel de cod, introduceți codul în câmpul afișat și la prima comandă pe care o efectuați în contul personal, veți primi un discount. Dacă nu aveți un astfel de cod, apăsați butonul “Continuă” fără să completați câmpul afișat.  Ai primit pachetul cadou sau l-ai cumpărat de la un reseller? DA! Dacă ați primit drept cadou sau ati achiziționat un produs myInfoBand® de la un reseller, apăsați butonul “DA” în ecranul afișat. Scanați codul QR gravat pe brățară pentru a identifica profilul. Apăsați butonul “Scanează QR ” și veți fi redirecționat către camera foto a dispozitivului dvs. Apropiați camera de codul produsului, astfel încât imaginea să fie focalizată și să se vadă clar conținutul codului QR. După ce acesta a fost scanat, se va afișa mesajul “Scanat cu succes” și mai departe va fi necesar să introduceți ID-ul brățării. Apăsați butonul “Introdu ID-ul produsului”. Completați ID-ul produsului în câmpul afișat. ID-ul produsului este unic pentru fiecare utilizator, ID-ul se regaseste pe eticheta autoadeziva (bratara), iar in cazul stickerelor si cardurilor direct pe acestea. După ce l-ați introdus, apăsați butonul “Continuă”. Confirmați obligatoriu că aveți vârsta peste 18 ani, exprimați-vă acordul cu privire la Politica GDPR și acordul cu privire la Termenii și Condițiile de Utilizare precum și celelalte opțiuni. Opțional, puteți confirma că doriți să primiți informații cu privire la Oferte și Promoții și vă puteți exprima acordul cu privire la Prelucrarea datelor în scopuri statistice. Apasă butonul “Creează cont”. Contul dvs. a fost creat cu succes.  Ai primit pachetul cadou sau l-ai cumparat de la un reseller? NU! Dacă nu ați primit cadou un produs myInfoBand® sau nu l-ati achizitionat de la un reseller, apăsați butonul “NU”. Confirmați obligatoriu că aveți vârsta peste 18 ani, exprimați-vă acordul cu privire la Politica GDPR și acordul cu privire la Termenii și Condițiile de Utilizare, precum și celelalte opțiuni. Opțional, puteți confirma că doriți să primiți informații cu privire la Oferte și Promoții și vă puteți exprima acordul cu privire la Prelucrarea datelor în scopuri statistice. Apasă butonul “Creează cont”. Contul dvs. a fost creat cu succes! 3) Crearea unui cont nou prin utilizarea unui cont existent de Facebook: prin intermediul datelor salvate în profilul existent de Facebook, se va prelua automat: poza de profil, numele, prenumele și numărul de telefon și se va crea automat profilul de utilizator în aplicația mobilă myInfoBand®. După ce ați introdus datele contului de facebook, vor fi necesare: validarea numărului de telefon pentru confirmarea identității și confirmarea obligatorie a vârstei, a acordului cu privire la Politica GDPR și acordul cu privire la Termenii și Condițiile de Utilizare, precum și celelalte opțiuni. Veți primi un cod OTP via SMS, pe care îl introduceți în câmpul afișat. 4) După ce ați introdus codul OTP, urmați pașii descriși anterior la punctul 2) pentru a finaliza crearea contului. În cazul în care: - Ați achiziționat de la un reseller ; - Angajatorul v-a făcut cadou ; - Ați primit sub formă de donație . Suportul tehnic va realiza conturi generice care vor fi incluse în pachet. După „Autentificare”, pentru a vă folosi de serviciul myInfoBand®, aveți obligația de a schimba datele generice cu cele personale.
În cazul în care vă uitați parola, accesați fie aplicația mobilă myInfoBand®, fie Site-ul web și selectați secțiunea de “Creare cont”. Odată accesată secțiunea de creare cont, se introduce e-mailul contului. După introducerea e-mail-ului, veți fi redirecționat către interfața de introducere parolă. Sub câmpul destinat introducerii parolei, se regăsește opțiunea de “Reseteaza parola”. Apăsați această opțiune și urmații pașii următori: completați câmpul obligatoriu cu adresa de e-mail declarată în momentul creării contului, apoi veți primi un e-mail cu un cod OTP pentru a confirma identitatea. Introduceți în câmpurile obligatorii codul primit prin e-mail și noua parolă (este necesar să o introduceți de două ori pentru a confirma corectitudinea acesteia). Dacă ați completat corect câmpurile, parola se va schimba cu succes.
Pentru a vă gestiona contul de client, este necesar să vă autentificați și să consultați următoarele instrucțiuni: 1) Conectați-vă la contul dumneavoastră. Puteți face acest lucru în două moduri diferite: folosind aplicația mobilă myInfoBand® sau direct pe platforma WEB www.myinfoband.eu. În cazul în care aveți deja instalată aplicația myInfoBand®, deschideți aplicația mobilă, accesați opțiunea “Scanează QR” aflată pe ecranul principal din aplicație și care vă va direcționa către contul și profilul dvs. 2) Introduceți e-mailul și parola. Introduceți e-mailul și parola pe care le-ați setat în momentul achiziției / activării contului. Apăsați butonul “Continuă ” pentru a continua. 3) Deschideți setările contului. Pentru a accesa setările contului, faceți click pe opțiunea de “Setări cont” din meniul situat în partea din dreapta jos a paginii. 4) Schimbarea parolei. Dacă doriți să vă schimbați parola, puteți face acest lucru din setările contului, secțiunea “Schimbă parola”. Pentru a reseta parola, trebuie să introduceți: în primul câmp veți introduce parola nouă iar în cel de-al doilea câmp veți introduce din nou parola cea nouă pentru confirmare. După ce ați introdus parola nouă, apăsați butonul “Continuă”. Astfel, la următoarea conectare în cont, veți fi obligat să introduceți parola cea nouă în momentul autentificării. 5) Ștergerea contului de client. Dacă doriți să vă ștergeți contul de client, puteți face acest lucru din setările contului, secțiunea “Ștergere cont”. Pentru a șterge contul, se va afișa o notificare cu privire la acordul dvs. În ștergerea contului de client și vă este permisă adăugarea motivului pentru care doriți ștergerea contului. Odată ce vă exprimați acordul, această acțiune este ireversibilă. Toate datele și documentele dvs. Vor fi șterse definitiv iar contul dvs. De client nu va mai putea fi accesat.
Da, se pot modifica în orice moment datele contului client / contului posesor produs myInfoBand®, informațiile, fișierele și documentele încărcate. Compania noastră încurajează clienții / posesorii de brățări, carduri PVC și stickere în actualizarea și completarea cât mai frecventă a datelor și documentelor medicale pentru a asigura actualizarea informațiilor personale, medicale și documentelor medicale.
Dumneavoastră decideți ce date veți încărca în profil. Noi am setat un minim de informații de încărcat în câmpurile de profil posesor produs myInfoBand® (nume posesor, număr de telefon, o persoană de contact). Alte informații precum adresa de reședință, grupa de sânge, vârsta / data nașterii din zona de informații publice sau datele personale și medicale detaliate din zona de informații private nu sunt obligatorii pentru completare. De asemenea, aveți posibilitatea de a seta la fiecare câmp de informație drepturile de vizualizare. Astfel, puteți încărca toate informațiile și documentele potrivite fiecărui câmp și puteți seta restricții de afișare, asupra cărora puteți să reveniți ulterior, în funcție de situația d-voastră.
În momentul pierderii / furtului unui produs myInfoBand®, posesorul va declara pierderea acestuia în aplicația mobilă / Site web la secțiunea “Produse și abonament”. Se va căuta în lista de produse (în cazul în care există mai multe produse asociate în profilul posesorului) produsul pierdut și prin apăsarea celor 3 puncte afișate în dreptul acesteia se va selecta una dintre opțiuni: - “Blochează produsul”– în mod automat, se va bloca afișarea datelor generate de URL+ID aferent produsului. - „Solicită produs nou” – posesorului îi va fi alocat un nou ID, pe baza căruia va fi interogat și afișat profilul aferent ID-ului anterior, respectiv va fi generat un alt cod QR și se va grava/printa pe un nou produs ce urmează să fie expediat către client, dacă optează pentru această opțiune (clientul va suporta în acest caz doar costul de generare al produsului).
- Nu, niciun produs nu conține niciun element de tip circuit integrat sau altfel de elemente electronice. Pe produs este gravat (imprimat) un cod QR (similar unui cod de bare) care stochează în design-ul acestuia un URL sau un text. Codul QR nu conține niciun element electronic și nu afectează cu nimic sănătatea utilizatorului. - Am creat acest produs / serviciu având în vedere nevoia de confidențialitate, încredere, dar și de securitate a posesorului brățării/sticker-ului/cardului PVC. Compania noastră NU folosește cip-uri încorporate în produse și considerăm că putem ajuta oamenii și fără a apela la astfel de elemente. Informațiile, în cazul codului QR dinamic, sunt stocate dinamic într-o bază de date și NU vă “urmăresc”, ci sunt disponibile la scanarea codului QR. Procedeul este asemănător unui card bancar ce vă oferă acces la contul bancar propriu și la banii d-voastră.
Produsele myInfoBand® sunt activate din momentul în care au fost pregătite pentru expediere. În momentul în care produsul a ajuns la client, acesta trebuie să își activeze / creeze contul de client, în cazul în care nu a fost deja activat / creat. Pentru activarea / crearea contului fie urmați instrucțiunile de activare, care se regăsesc în cutia produsului, fie urmații pașii indicați anterior la secțiunea “Contul și profilul utilizatorului”.
Brățara este alcătuită dintr-o curea de silicon moale și o plăcuță de plastic / metal unde este gravat codul QR.
Da, brățara este rezistentă la apă. Nu recomandăm spălarea acesteia deoarece la anumite temperaturi sau substanțe, codul QR poate fi deteriorat și nu va mai fi posibilă scanarea / citirea acestuia.
Măsurați-vă încheietura ca în figura de mai jos. https://guardian-d48.appm.io/cache/resize/311834654_61e555870b2e5_image-2022-01-17-123752_100_100_100_3.png Notați pe o foaie numărul indicat în dreptul capătului metalic al metrului, apoi alegeți-vă mărimea conform tabelului de mărimi din ofertă. Sunteți între mărimi? Alegeți întotdeauna mărimea mai mică. Dacă aveți întrebări sau brățara urmează să fie dăruită, contactați-ne și vă vom ajuta.
În cazul în care, în momentul livrării produsului myInfoBand® constatați că acesta prezintă defecte sau este neconform cu descrierea vânzătorului, vânzătorul este obligat să repare produsul sau să îl înlocuiască, fără a fi percepute costuri adiționale. În unele cazuri, vânzătorul poate decide împreună cu clientul dacă acesta dorește returnarea produsului și restituirea totală a sumei plătite. De regulă, clientul poate solicita o rambursare integrală numai în cazul în care repararea sau înlocuirea nu este posibilă.
Garanția aferentă produselor este de 6 luni de la momentul livrării acesteia la client.
Produsele se livrează oriunde în România sau în străinătate, cu condiția de plată a transportului de către cumpărător. Astfel, putem livra oriunde în lume, prin curierat (FAN Courier în România).
Nu, nu se pot efectua modificări odată ce comanda a fost plasată. Înțelegem că pot fi făcute greșeli și le permitem clienților ca în momentul achiziției să previzualizeze comanda înainte să realizeze plata. Astfel, în cazul în care există o eroare sau clientul dorește modificarea informațiilor, va putea efectua modificări. Odată ce plata a fost realizată și comanda a fost plasată, NU se vor mai putea efectua alte modificări. Totuși, puteți realiza modificări în pofilele posesorilor produselor comandate de d-voastră (atât timp cât aceștia vă permit accesul la datele lor).
Dacă aveți probleme cu comanda dvs., vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected] și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.
Dacă coletul nu ajunge la dvs. sau dacă nu sunteți contact de curier, vă rugăm să urmați următoarele sfaturi utile: - Verificați numărul de urmărire (AWB) pentru a confirma că pachetul a fost / va fi livrat la adresa dvs. și nu la un punct de acces din apropiere. - Confirmați că nu există actualizări ale jurnalului de activitate pe numărul de urmărire (AWB) care afirmă că articolul a fost returnat expeditorului. - Luați legătura cu firma de curierat în legătura cu coletul dvs. Sunați la numărul de telefon 021 9336 (apel normal, fără suprataxă) – FAN Courier. Dacă toți pașii de mai sus au fost făcuți și încă nu puteți găsi brățara dvs., vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected].
Numărul dvs. de urmărire este inclus în e-mailul trimis pentru confirmarea expedierii comenzii plasate.
Pentru a plasa o comandă, urmați pașii: Accesați aplicația mobilă myInfoBand®, fie eShop-ul de pe platforma WEB www.myinfoband.eu. Selectați serviciul și tipul de produs aferent apăsând butonul “Adaugă în coș”. După ce serviciul și produsul aferent au fost adăugate în coș, urmați pașii necesari pentru a efectua plata și a finaliza comanda.
1) Ramburs Plata se va face în LEI, integral, către agentul de curierat în momentul livrării coletului. Plata ramburs se poate efectua pentru subscripția / abonamentul pentru primul an de utilizare, plus produsul / produsele tip brățară cu cod QR alese. La momentul expirării termenului de furnizare a serviciului, veți fi notificat să introduceți în cont datele unui card bancar ce poate fi debitat pentru continuarea abonamentului. Plata ramburs este posibilă doar în România. 2) Online cu card bancar Se folosește procesatorul de plăți Netopia, ce vă oferă posibilitatea de salvare a datelor cardului pentru comenzile ulterioare. Această opțiune se poate activa / dezactiva în momentul în care se efectuează plata. 3) Ordin de plată (OP) Ordinul de plată (sau, mai simplu, OP-ul) este documentul pe care trebuie să îl completați atunci când vreti să faceti un transfer din contul dvs. către o altă persoană (poate fi vorba despre o persoană fizică sau persoană juridică, denumită beneficiar).
Comenzile se fac doar online, în cadrul Aplicației sau a Site-ului web. La numărul de telefon indicat în aplicație / Site web vă putem asista și îndruma în procesul de plasare a comenzii online.
Nu, nu se pot efectua modificări odată ce comanda a fost plasată. Înțelegem că pot fi făcute greșeli și le permitem clienților ca în momentul achiziției să previzualizeze comanda înainte să realizeze plata. Astfel, în cazul în care există o eroare sau clientul dorește modificarea informațiilor, va putea efectua modificări. Odată ce plata a fost realizată și comanda a fost plasată, NU se vor mai putea efectua alte modificări. Totuși, dacă doriți spre exemplu ca brățara și abonamentul să nu fie asociate cu persoana vizată inițial (d-voastră sau altă persoană), puteți modifica datele posesorului brățării și datele de livrare, cu condiția să le efectuați în termen de maxim 24 de ore de la transmiterea comenzii și plata serviciului și produsului / produselor asociate.
Comutarea limbii române cu limba engleză se realizează parcurgând următorii pași : Contul meu > Setări > Cont > RO/EN (situat în colțul dreapta sus). Sau din HomePage>RO/EN (situat în colțul dreapta sus
Confirmările se trimit pe e-mail. După finalizarea comenzii, vă rugăm să verificați coșul de cumpărături. Dacă găsiți produsele în coș, atunci comanda dvs. nu a fost finalizată, respectiv nu a fost procesată. Atunci când o comandă este procesată corect, la adresa de e-mail pe care ați declarat-o, veți primi o copie a comenzii (coșul dvs. de cumpăraturi nu va conține produse).
Pentru a putea fi accesate informațiile despre posesorul produsului, în momentul scanării codului QR, este obligatoriu ca cititorul codului să dispună de o conexiune la internet (GSM / WIFI).
Produsele se livrează în toată țara prin intermediul fimei de curierat FAN Courier. În afara țării (Europa), produsele se vor livra prin intermediul firmei DHL / FedEx Coletul cu produse va ajunge la dumneavoastră în 1 - 3 zile lucrătoare din momentul în care predăm coletul curierului (în țară). Livrarea este gratuită dacă valoarea comenzii depășește 500 LEI. Dacă valoarea comenzii este mai mică de 500 LEI, costul de livrare este 20 lei în țară (costul de livrare poate varia în funcție de zona în care va fi livrat, pentru zona rurală se vor percepe alte taxe față de zona urbană) iar în afara țării se va calcula costul total în funcție de țara și orașul în care urmează să fie livrat.
Da, existe doua scenarii diferite in acest sens: 1. Orice utilizator/persoana are acces la datele personale generale, in cazul in care scaneaza produsul dvs. MyInfoband. (aceste date nu pot fi editate decât de către personalul autorizat Medic Familie/Personal Urgente.) 2. Exista posibilitatea de partajare a profilului catre alti utilizatori prin intermediul codului unic al fiecărui profil. După trimiterea invitației de partajare, este necesar ca aceasta invitație sa fie acceptata, astfel informațiile personale pot fi vizualizate/editate de către persoana care a trimis invitația.
Conform legislației române în vigoare, consumatorul NU poate returna un produs în cazul în care produsul comandat a fost realizat după solicitările acestuia, mai exact produse personalizate cu cod QR UNIC sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care conțin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului). Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare: - Produsele personalizate; - Alte produse răspândite în categorii care prin natura lor pot fi personalizate. Produsele nu se returnează pe motiv că nu sunt asemănătoare cu fotografiile din descrierea produselor. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare și au caracter informativ. Produsele realizate la comandă, personalizate după specificațiile clientului nu se pot returna conform Ord. 130 / 2000 Cap. 2 Art. 10, litera c) -- contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Astfel, produsele aferente serviciului myInfoBand® NU pot fi returnate.
Daca nu mai doriti ca o persoana sa aiba acces la profilul dvs puteti retrage accesul de partajare al persoanei respective.
Informatiile personale pot fi publie sau personale in fuctie de cum alegeti dvs. (acest lucru se poate seta din aplicatie prin simpla apasare a unui buton in dreptul fiecarei informatii.)
Clientul are in meniul "My account"-->About GuardianAngel.NET datele de contact pentru asistența: e-mail: [email protected] , nr de telefon : +40745395111 care e al persoanei angajate pe funcția de Client Customer Care si e disponibil între 08-16:00 in zilele lucrătoare. În aceeasi interfața există si un link Contact Us, pe care daca-l apăsați se va deschide o interfata de introdus subiect si mesaj, adica ne trimiteți mesaj nouă direct prin aplicație.